000000829 001__ 829
000000829 005__ 20141118153514.0
000000829 04107 $$acze
000000829 046__ $$k2002-05-13
000000829 100__ $$aFrýba, L.
000000829 24500 $$aINTENZIVNÍ KMITÁNÍ NOSNÍKU POD RYCHLE JEDOUCÍ SOUSTAVOU SIL
000000829 24630 $$n8.$$pEngineering Mechanics 2002
000000829 260__ $$bInstitute of Mechanics and Solids, FME, TU Brno
000000829 506__ $$arestricted
000000829 520__ $$2cze$$aAbstrakt: Nosník zatížený pohybující se soustavou sil byl řešen metodou integrálních transformací a výsledek je vyjádřen v kompaktní formě. Výpočet průhybu, ohybového momentu a svislého zrychlení byl proveden pro betonové a ocelové mosty o rozpětí 5 až 50 m za působení tří vysokorychlostních vlaků při rychlostech 5 až 500 kmih. Ohybové momenty byly roztříděny metodou rain-flow. V práci se ukazuje vliv některých parametrů na dynamické přírůstky průhybů a spektra napětí železničních mostů.  
000000829 520__ $$2eng$$aAbstract: Nosník zatížený pohybující se soustavou sil byl řešen metodou integrálních transformací a výsledek je vyjádřen v kompaktní formě. Výpočet průhybu, ohybového momentu a svislého zrychlení byl proveden pro betonové a ocelové mosty o rozpětí 5 až 50 m za působení tří vysokorychlostních vlaků při rychlostech 5 až 500 kmih. Ohybové momenty byly roztříděny metodou rain-flow. V práci se ukazuje vliv některých parametrů na dynamické přírůstky průhybů a spektra napětí železničních mostů.  
000000829 540__ $$aText je chráněný podle autorského zákona č. 121/2000 Sb.
000000829 7112_ $$aEngineering Mechanics 2002$$cSvratka (CZ)$$d2002-05-13 / 2002-05-16$$gEM2002
000000829 720__ $$aFrýba, L.$$iFischer, C.
000000829 8560_ $$ffischerc@itam.cas.cz
000000829 8564_ $$s466458$$uhttps://invenio.itam.cas.cz/record/829/files/Fryba.pdf$$y
             Original version of the author's contribution as presented on CD, .
            
000000829 962__ $$r451
000000829 980__ $$aPAPER