STARTÉRGENERÁTORY V OSOBNÍCH AUTOMOBILECH
Abstract cze: Abstrakt: Článek se zabývá problematikou sdruženi funkce startéru a alternátoru do jediného stroje, tzv. startérgenerátoru přímo na klikovém hřídeli spalovacího motoru (bez převodu). Napěťová napájecí hladina palubni sitěje 36/42V V článku jsou vymezeny elektromechanické požadavky na systém a rozebrány systémové možnosti řešeni. Dále je popsáno konkrétni realizované řešeni se synchronnim strojem prezentovány poznatky jak o asynchronni, tak předevšim o synchronni variantě, ziskané na základě praktických zkoušek obou řešeni.
Abstract eng: Abstract: Článek se zabývá problematikou sdruženi funkce startéru a alternátoru do jediného stroje, tzv. startérgenerátoru přímo na klikovém hřídeli spalovacího motoru (bez převodu). Napěťová napájecí hladina palubni sitěje 36/42V V článku jsou vymezeny elektromechanické požadavky na systém a rozebrány systémové možnosti řešeni. Dále je popsáno konkrétni realizované řešeni se synchronnim strojem prezentovány poznatky jak o asynchronni, tak předevšim o synchronni variantě, ziskané na základě praktických zkoušek obou řešeni.
Publisher:
Institute of Mechanics and Solids, FME, TU Brno
Conference Title:
Conference Title:
Engineering Mechanics 2002
Conference Venue:
Svratka (CZ)
Conference Dates:
2002-05-13 / 2002-05-16
Rights:
Text je chráněný podle autorského zákona č. 121/2000 Sb.
Record appears in:
Record created 2014-10-23, last modified 2014-11-18