000000809 001__ 809
000000809 005__ 20141118153515.0
000000809 04107 $$acze
000000809 046__ $$k2002-05-13
000000809 100__ $$aČervinka, Dalibor
000000809 24500 $$aSTARTÉRGENERÁTORY V OSOBNÍCH AUTOMOBILECH
000000809 24630 $$n8.$$pEngineering Mechanics 2002
000000809 260__ $$bInstitute of Mechanics and Solids, FME, TU Brno
000000809 506__ $$arestricted
000000809 520__ $$2cze$$aAbstrakt: Článek se zabývá problematikou sdruženi funkce startéru a alternátoru do jediného stroje, tzv. startérgenerátoru přímo na klikovém hřídeli spalovacího motoru (bez převodu). Napěťová napájecí hladina palubni sitěje 36/42V V článku jsou vymezeny elektromechanické požadavky na systém a rozebrány systémové možnosti řešeni. Dále je popsáno konkrétni realizované řešeni se synchronnim strojem prezentovány poznatky jak o asynchronni, tak předevšim o synchronni variantě, ziskané na základě praktických zkoušek obou řešeni.
000000809 520__ $$2eng$$aAbstract: Článek se zabývá problematikou sdruženi funkce startéru a alternátoru do jediného stroje, tzv. startérgenerátoru přímo na klikovém hřídeli spalovacího motoru (bez převodu). Napěťová napájecí hladina palubni sitěje 36/42V V článku jsou vymezeny elektromechanické požadavky na systém a rozebrány systémové možnosti řešeni. Dále je popsáno konkrétni realizované řešeni se synchronnim strojem prezentovány poznatky jak o asynchronni, tak předevšim o synchronni variantě, ziskané na základě praktických zkoušek obou řešeni.
000000809 540__ $$aText je chráněný podle autorského zákona č. 121/2000 Sb.
000000809 7112_ $$aEngineering Mechanics 2002$$cSvratka (CZ)$$d2002-05-13 / 2002-05-16$$gEM2002
000000809 720__ $$aČervinka, Dalibor
000000809 8560_ $$ffischerc@itam.cas.cz
000000809 8564_ $$s208658$$uhttps://invenio.itam.cas.cz/record/809/files/Cervinka_2.pdf$$y
             Original version of the author's contribution as presented on CD, .
            
000000809 962__ $$r451
000000809 980__ $$aPAPER