STARTÉRGENERÁTORY V OSOBNÍCH AUTOMOBILECH


Abstract cze:
Abstrakt: Článek se zabývá problematikou sdruženi funkce startéru a alternátoru do jediného stroje, tzv. startérgenerátoru přímo na klikovém hřídeli spalovacího motoru (bez převodu). Napěťová napájecí hladina palubni sitěje 36/42V V článku jsou vymezeny elektromechanické požadavky na systém a rozebrány systémové možnosti řešeni. Dále je popsáno konkrétni realizované řešeni se synchronnim strojem prezentovány poznatky jak o asynchronni, tak předevšim o synchronni variantě, ziskané na základě praktických zkoušek obou řešeni.

Abstract eng:
Abstract: Článek se zabývá problematikou sdruženi funkce startéru a alternátoru do jediného stroje, tzv. startérgenerátoru přímo na klikovém hřídeli spalovacího motoru (bez převodu). Napěťová napájecí hladina palubni sitěje 36/42V V článku jsou vymezeny elektromechanické požadavky na systém a rozebrány systémové možnosti řešeni. Dále je popsáno konkrétni realizované řešeni se synchronnim strojem prezentovány poznatky jak o asynchronni, tak předevšim o synchronni variantě, ziskané na základě praktických zkoušek obou řešeni.

Publisher:
Institute of Mechanics and Solids, FME, TU Brno
Conference Title:
Conference Title:
Engineering Mechanics 2002
Conference Venue:
Svratka (CZ)
Conference Dates:
2002-05-13 / 2002-05-16
Rights:
Text je chráněný podle autorského zákona č. 121/2000 Sb.



Record appears in:

 Record created 2014-10-23, last modified 2014-11-18


Original version of the author's contribution as presented on CD, . :
Download fulltext
PDF

Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)