INTENZIVNÍ KMITÁNÍ NOSNÍKU POD RYCHLE JEDOUCÍ SOUSTAVOU SIL
Abstract cze: Abstrakt: Nosník zatížený pohybující se soustavou sil byl řešen metodou integrálních transformací a výsledek je vyjádřen v kompaktní formě. Výpočet průhybu, ohybového momentu a svislého zrychlení byl proveden pro betonové a ocelové mosty o rozpětí 5 až 50 m za působení tří vysokorychlostních vlaků při rychlostech 5 až 500 kmih. Ohybové momenty byly roztříděny metodou rain-flow. V práci se ukazuje vliv některých parametrů na dynamické přírůstky průhybů a spektra napětí železničních mostů.
Abstract eng: Abstract: Nosník zatížený pohybující se soustavou sil byl řešen metodou integrálních transformací a výsledek je vyjádřen v kompaktní formě. Výpočet průhybu, ohybového momentu a svislého zrychlení byl proveden pro betonové a ocelové mosty o rozpětí 5 až 50 m za působení tří vysokorychlostních vlaků při rychlostech 5 až 500 kmih. Ohybové momenty byly roztříděny metodou rain-flow. V práci se ukazuje vliv některých parametrů na dynamické přírůstky průhybů a spektra napětí železničních mostů.
Contributors:
Publisher:
Institute of Mechanics and Solids, FME, TU Brno
Conference Title:
Conference Title:
Engineering Mechanics 2002
Conference Venue:
Svratka (CZ)
Conference Dates:
2002-05-13 / 2002-05-16
Rights:
Text je chráněný podle autorského zákona č. 121/2000 Sb.
Record appears in:
Record created 2014-10-23, last modified 2014-11-18